adsens

vineri, 23 noiembrie 2012

Astăzi vă voi vorbi despre Penetrarea armurii şi efectele ei asupra scalării la început şi final de joc pentru clasa de vrăjitori cu Daune din atac


Să trecem la unul dintre articolele lor esențiale: Sălbaticul


Quote:
Sălbaticul
  • +25 Daune din atac
  • EXCLUSIV pasiv: +10% Reducerea timpilor de reactivare
  • EXCLUSIV pasiv: +10 Penetrare armură
Sălbaticul a fost mult timp combinaţia perfectă de Daune din atac, Penetrare armură şi Reducerea timpilor de reactivare pe care se bazează aceste personaje pentru a domina la începutul jocului. Cu toate acestea, Penetrarea armurii în cuantum fix ca un număr general statistic a fost destul de puternică, în parte pentru a compensa faptul că aceste articole nu se scalează în mod normal deloc spre finalul jocului. Acest lucru face personajele să fie extrem de agresive la început de joc, încercând să domine cât mai mult și cât mai devreme înainte de a deveni irelevante.

Pentru a ajusta acest lucru, facem două schimbări importante:

1. Valorile Penetrării armurii în cuantum fix şi Penetrării armurii procentuale sunt mai mici pentru toţi indicii, dar acum Penetrarea în cuantum fix are loc DUPĂ Penetrarea procentuală

De exemplu: Să spunem că am 50% Penetrare armură şi 20 Penetrare armură în cuantum fix contra unei ţinte cu Armură 120.

Acum, în varianta Live, aş ignora 20 din armura lui cu Penetrarea în cuantum fix (100) şi apoi 50% din ce rămâne, lăsându-l cu Armură 50.
După această modificare, aş ignora 50% din armura sa (60), apoi 20 din ce rămâne, lăsându-l cu Armură 40.

În acest fel, ne putem asigura că valorile penetrării pot fi eficiente din punctul de vedere al costului atât spre finalul jocului, cât şi la început deoarece acum aveţi opţiunea de a îmbina cele două date dacă vreţi să străpungeţi cantităţi mari de armură.

2. Sălbaticul poate alcătui mai multe articole diferite

Quote:
Satârul negru
  • +45 Daune din atac
  • +10% Reducerea timpului de reactivare
  • +10 Penetrare armură
  • Pasiv: Provocarea de daune fizice unui inamic îi reduce Armura cu 5% timp de 6 secunde. Acest efect se cumulează de până la 5 ori asupra aceleiaşi ţinte.
Haideţi să analizăm şi mai în detaliu acest articol. În primul rând, efectul Satârului negru e declanşat acum de toate daunele fizice. Acest lucru înseamnă că vrăjile şi abilităţile pot declanşa pasivul. De fapt, haideți să privim doi dintre vrăjitorii noştri AD şi să vedem cum funcţionează acest articol în mod diferit asupra lor:




Pantheon, Artizanul războiului

Aruncătură de lance: Va declanşa Satârul negru o singură dată, asupra unei singure ţinte.
Scutul din Zeonia: Nu va declanşa Satârul negru, deoarece provoacă daune din magie.
Atac la inimă: Acesta va declanşa Satârul negru de trei ori în formă de con, deoarece îi provoacă ţintei daune fizice de trei ori.
Marele salt din cer: Nu va declanşa Satârul negru, deoarece provoacă daune din magie.




Garen, Puterea Demaciei

Lovitură decisivă: Va declanşa Satârul negru o singură dată, asupra unei singure ţinte.
Curaj: Nu va declanşa Satârul negru, deoarece nu provoacă daune.
Judecată: Aceasta va declanşa Satârul negru de până la 6 ori în formă de cerc în jurul lui, deoarece provoacă daune fizice de 6 ori.
Dreptate demaciană: Nu va declanşa Satârul negru, deoarece provoacă daune din magie.

Aşa că acum vrăjitorii AD care vor să se ocupe de ţinte cu armură puternică au o modalitate de a anula parţial armura ţintelor pe care le aleg pentru a se implica total cu toate abilităţile lor. Cu toate acestea, aici fac un schimb. Deşi Satârul negru este foarte eficient la negarea efectului armurii inamicului, nu oferă prea multe Daune din atac ca întreg. Aşa că abilităţile voastre vor fi uşor mai puţin eficiente asupra ţintelor cu nivel ridicat de vitalitate şi scăzut de armură, de exemplu - pur şi simplu deoarece abilităţile voastre vor provoca mai puţine daune generale. Satârul negru este deosebit de eficient la distrugerea ţintelor cu armură puternică, dar nu se descurcă prea bine atunci când încearcă să ucidă un mag cu Sceptrul secular, de exemplu.

Dar Ultima şoaptă? Cum funcţionează cu Ultima şoaptă?

Ultima şoaptă vă oferă Penetrare armură procentuală, în timp ce Satârul negru reduce armura adversarului.

Să luăm de exemplu un inamic cu Armură 400. Satârul negru îi va reduce armura cu 25%, lăsându-l cu Armură 300. Ultima şoaptă vă va permite să ignoraţi 40% din armura de 300 rămasă, ceea ce înseamnă că armura sa efectivă împotriva voastră va fi acum 180.

Gânduri de final

Sperăm că aceste modificări ne vor ajuta să oferim o curbă de scalare mai lină multora dintre vrăjitorii AD, fără a-i face să domine complet şi să omoare pe toată lumea. Deşi aceste modificări le permit să ignore armura mult mai eficient, personajele în discuţie vor face schimburi importante deoarece nu vor provoca la fel de multe daune brute câte ar fi putut produce cu o Sabie B.F. împotriva ţintelor uşoare. În plus, această variantă a Sălbaticului şi a Satârului le permit campionilor carry de distanţă mai specializaţi pe vrăji, cum ar fi Corki sau Graves, să aibă o alternativă viabilă pentru Ultima şoaptă. Acest lucru le va oferi utilitate în echipă dacă se găsesc într-o echipă cu multe personaje cu daune fizice.

Mulţumim pentru timpul acordat pentru a citi articolul şi fiți pe fază pentru mai multe detalii!

-Xypherous