adsens

marți, 25 decembrie 2012

Cum sa iesi din ELO HELL

700-800: 

In acest loc gasesti jucatori cu un nivel de experienta mediu care incearca sa isi revina si sa iasa din elo hell.In aceasta zona doar tank-urile sunt banate.Compozitia echipei nu conteaza la acest rating,conteaza doar nivelul de experienta al echipelor.Comunicarea in aceasta zona este 0 iar jungleri nu exista
 
800-900 
 
In acest loc gasesti atat retardati care strica meciuri cat si jucatori care incearca sa isi revina.Singura comunicare pe care o vei gasi va fi data de cretini care fac rage si dau vina pe altii desi in minutul 30 au sub 100 CS.Jungleri exista dar nu au nici cea mai mica treaba.In zona asta e bine sa nu ai un jungler deoarece jucatorii de aici nu sunt in stare sa faca jungle ca sa nu mai zic de un solo lane 
 
900-1000 
 
Plin de retardati  care sunt in Loosing strike si se indreapta spre 700.Fiecare face ce vrea,nu asculta din orgoliu. 
 
1000-1250 
 
Zona asta este considerata ca o gaura neagra.Se spune ca nu poti iesi din ea deoarece aici intalnesti jucatori care joaca pentru prima data.Este cea mai trista zona si sunt sanse reale sa ramai acolo mult timp.  
 
1300+ 
 
In zona asta intalnesti jungleri decenti,solo laneri decenti,intalnesti suport cu CV,o medie respectabila de CS-uri si meciuri bune.La acest rating nu faci rage daca pierzi deoarece pur si simplu adversarii au fost mai buni.Sansele sa primesti cretini in echipa scad ( sunt sanse mici dar tot exista posibilitatea sa pici cu cativa cretini ). 
 
Ca sa iesi din zona 1000-1250 trebuie sa iti alegi un campion cu care sa cari echipa.Trebuie sa preiei conducerea echipei chiar daca nu esti capitanul.Stabileste cand/cum sa mergeti in lnii,vorbeste in champion select,spune-le sa cumpere ward-uri,sa aiba grija,sa nu faca overexted,stabileste cand/cum sa faceti baronul ,cum impartiti bufele,cand impingeti si cand va dati inapoi.Daca esti in stare sa iei aceste decizii si sa iti asumi responsabilitatea pentru echipa ta vei reusi sa iesi din aceasta zona.Campioni cu care poti iesi din aceasta zona: 
Singed-El m-a dus pe mine de la 700 la 1000,cand cineva se pozitiona prost,il trageam,murea repede si devenea 5v4 in teamfight
Mordekaiser-Un solo top excelent.E extrem de greu sa castigi un solo lane contra lui morde si domina late game,ultimate-ul lui este devastator 
Twisted Fate-Cum toti for face overextend,ultimate-ul lui va garanta castigarea liniilor si un scor foarte bun 
Gangplank- Ultimate care castiga teamfights,un slow,un cleanse 
Annie-Un burst foarte mare,un aoe stun
In opinia mea acestia sunt campionii cu care poti iesi din Elo Hell.Nu inseamna ca doar acesti campioni sunt buni.Sunt si altii cum ar fi Ezreal,Nidalee etc dar cu acesti campioni nu iti poti cara echipa spre victorie deoarece ai nevoie de o echipa decenta.Pe amumu nu l-am mentionat deoarece in zona aia e mereu banat.

marți, 4 decembrie 2012

Patch Pre-sezonul 3



Pentru a avea o privire generală asupra modificărilor de mai jos, vizitează site-ul Pre-sezonului!

Summoner's Rift

  • Ajustări aur
    • Aurul ambiental a crescut la 16 la fiecare 10 secunde, de la 13 la fiecare 10 secunde. Aurul câştigat din uciderea minionilor pe culoare şi a monştrilor din junglă a fost redus uşor, pentru a compensa acest lucru.
    • Minion melee
      • Valoarea de bază a aurului a fost redusă la 20, de la 22
    • Minion de distanţă
      • Valoarea de bază a aurului a fost redusă la 15, de la 16
    • Minion de asediu
      • Valoarea de bază a aurului a crescut la 40, de la 27
      • Valoarea scalară a aurului în funcţie de timp a crescut la 1, de la 0,5
    • Valoarea aurului pentru minioni se actualizează acum mai des, la interval de 90 de secunde, în loc de 180
  • Ajustări pentru serii de ucideri şi morţi
    • Bonusul pentru serii de ucideri are acum un plafon la 500 aur, faţă de 600 aur.
    • Seriile de ucideri şi seriile de morţi accelerează mai rapid acum, cu aproximativ 50%.
      • Exemplu: Un jucători cu o serie de 4 ucideri va valora 500 aur, comparativ cu valoarea anterioară, care necesita o serie de 8 ucideri.
      • Exemplu: Un jucători cu o serie de 4 morţi va valora 126 aur, comparativ cu valoarea anterioară, care necesita o serie de 6 morţi.
  • Aur pentru participări la ucideri
    • Aurul bonus adăugat pentru mai mulţi jucători care participă la o ucidere a fost redus la 150%, de la 158%
  • Jungla
    • Generalităţi
      • A fost crescut nivelul iniţial de dificultate pentru taberele din junglă
      • Dificultatea taberei şi recompensele au fost redistribuite mai mult spre monstrul cel mai mare din fiecare tabără
      • Nivelul scalar de dificultate şi recompensele taberelor primare din junglă au crescut semnificativ
      • Recompensele generale au fost redistribuite între cele 3 tabere principale din junglă (Lupi, Spectre şi Golemi) pentru a se potrivi mai bine cu nivelul lor de dificultate şi de avantaje
      • Au fost introduse în magazin noi obiecte de junglă şi obiectele anterioare de junglă au fost ajustate
    • Modul în care monștrii din junglă își prioritizează atacurile a fost modificat
      • Monştrii din junglă vor ataca acum cea mai apropiată ţintă şi nu îşi vor mai urmări atacatorul iniţial
      • Când monştrii de junglă trec la o altă ţintă, efectul este ca o „lesă" - nivelul maxim de „lese“ după care monştrii din junglă se vor opri a crescut la 10, de la 3
      • Monștrii din junglă provoacă acum 50% daune bonus non-campionilor (Videmeridele lui Malzahar sau Clovnul-în-cutie al lui Shaco)
    • Sistemul "bancar" prin care monştrii din junglă care au rămas în viaţă pentru o perioadă lungă aveau recompense crescute considerabil a fost eliminat
    • Lupul uriaş
      • Vitalitatea de bază a fost mărită la 900 de la 550
      • Vitalitatea pe minut a fost mărită la 40 de la 31
      • Daunele de bază au fost mărite la 35 de la 24
      • Daunele din atac pe minut au fost mărite la 0,7 de la 0,44
      • Aurul de bază a fost mărit la 44 de la 40
      • Aurul pe minut a fost mărit la 0,65 de la 0,43
      • Experienţa de bază a fost crescută la 153 de la 128
      • Experiența pe minut a fost mărită la 2,3 de la 1,5
      • Viteza de deplasare a fost redusă la 443 de la 510
      • Daunele Loviturii critice au fost reduse la 150% de la 300%
    • Lupii
      • Vitalitatea de bază a fost redusă la 300 de la 360
      • Vitalitatea pe minut a fost mărită la 25 de la 16,5
      • Daunele de bază au fost reduse la 8 de la 14
      • Daunele din atac pe minut au fost mărite la 0,43 de la 0,286
      • Aurul de bază a fost redus la 4 de la 5
      • Aurul pe minut a fost mărit la 0,081 de la 0,054
      • Experiența pe minut a fost mărită la 0,32 de la 0,2136
      • Viteza de deplasare a fost redusă la 443 de la 510
      • Daunele Loviturii critice au fost reduse la 150% de la 200%
    • Spectrul
      • Vitalitatea de bază a fost mărită la 750 de la 400
      • Vitalitatea pe minut a fost mărită la 39 de la 28
      • Daunele de bază au fost mărite la 35 de la 25
      • Daunele din atac pe minut au fost mărite la 0,75 de la 0,5
      • Aurul de bază a fost redus la 25 de la 33
      • Aurul pe minut a fost mărit la 0,72 de la 0,48
      • Experienţa de bază a fost redusă la 103 de la 105
      • Experiența pe minut a fost mărită la 2,1 de la 1,4
      • Raza de atac a fost redusă la 300 de la 650
    • Spectrul minor
      • Vitalitatea de bază a fost redusă la 250 de la 275
      • Vitalitatea pe minut a fost mărită la 18 de la 12,1
      • Daunele de bază au fost reduse la 10 de la 17
      • Daunele din atac pe minut au fost mărite la 0,33 de la 0,2195
      • Aurul de bază a fost redus la 3 de la 4
      • Aurul pe minut a fost mărit la 0,054 de la 0,036
      • Experienţa de bază a fost redusă la 15 de la 22
      • Experiența pe minut a fost mărită la 0,16 de la 0,1064
    • Golemul mare
      • Vitalitatea de bază a fost mărită la 1000 de la 950
      • Vitalitatea pe minut a fost mărită la 48 de la 37
      • Daunele din atac pe minut au fost mărite la 1,6 de la 1,05
      • Aurul de bază a fost mărit la 45 de la 40
      • Aurul pe minut a fost mărit la 0,8 de la 0,38
      • Experienţa de bază a fost mărită la 137 de la 117
      • Experiența pe minut a fost mărită la 2,4 de la 1,55
      • Viteza de deplasare a fost mărită la 350 de la 300
      • Raza de atac a fost mărită la 150 de la 100
      • Rezistenţa la magie a fost redusă la -10 de la 0
    • Golemul
      • Vitalitatea de bază a fost mărită la 500 de la 450
      • Vitalitatea pe minut a fost mărită la 37 de la 25
      • Daunele din atac pe minut au fost mărite la 1,3 de la 0,84
      • Aurul pe minut a fost mărit la 0,23 de la 0,15
      • Experiența pe minut a fost mărită la 1,6 de la 1,08
      • Viteza de deplasare a fost mărită la 350 de la 300
      • Raza de atac a fost mărită la 150 de la 100
      • Rezistenţa la magie a fost redusă la -10 de la 0
    • Golemul străvechi
      • Vitalitatea de bază a fost mărită la 1500 de la 1350
    • Şopârla vârstnică
      • Vitalitatea de bază a fost mărită la 1500 de la 1350
    • Şopârla tânără
      • Vitalitatea de bază a fost mărită la 300 de la 250
    • Dragonul
      • Vitalitatea de bază a fost mărită la 3500 de la 3200
      • Vitalitatea pe minut a fost mărită la 240 de la 220
      • Raza de atac a fost redusă la 350 de la 500
    • Baronul Nashor
      • Vitalitatea de bază a fost mărită la 8800 de la 8000
      • Vitalitatea pe minut a fost mărită la 140 de la 125
    • Puteți găsi detalii amănunțite despre modificările aduse junglei pe site-ul pre-sezonului, accesibil aici.

Twisted Treeline
  • Durata morții a fost crescută la nivele mici și ușor redusă la nivele mai mari
  • A fost redusă cantitatea de experiență împărțită între doi sau trei jucători apropiați
  • A fost clarificat bonusul pentru regenerarea manei în ecranele altarelor
  • Au fost îmbunătățite regulile de vizibilitate din jurul altarelor
    • Altarele neutre nu vor mai oferi vizibilitate
    • Campionii camuflați nu vor mai putea cuceri altarele
    • Evelynn își va pierde camuflajul dacă se află la distanță de 300 de unități de un altar capturabil (acest lucru are menirea de a-I permite să captureze altare fără a-și consuma timpii de reactivare pentru a ieși din camuflaj)
  • Obiecte
    • Torța Focului Negru
      • Penetrarea magică a fost redusă la 15 de la 20
      • Cumulurile maxime au fost reduse la 18 de la 25
      • Durata efectului arderii a fost redusă de la 3 la 2 secunde
      • Intervalul dintre cumuluri a crescut de la 1 la 1,5 secunde
      • A crescut cantitatea de ardere de la 1,67% la 1,75% din vitatlitatea maximă pe seundă
      • A fost reparat un bug care împiedica primul ticăit al efectului de ardere din a consuma un cumul
    • Felinarul Spectral al lui Grez
      • Rețetă nouă: Armură de Pânză + Sceptru Vampiric
      • Cost total aur: 1250 (cost de combinare: 150)
      • +25 Daune din Atac
      • +20 Armură
      • +12% Furt de Viață
      • Pasivă Unică: Atacurile tale elementare împotriva minionilor și monștrilor au 20% șanse de a provoca 200 daune din magie bonus.
      • Activă Unică: Un abur de detectare a camuflajului oferă vizibilitate în zona-țintă timp de 10 secunde (timp de reactivare 1 minute).
    • Tâlharul Lordului Van Damm a fost temporar dezactivat (conflict cu Black Cleaver)
    • Securea atroce a fost temporar dezactivată (conflict cu Chemarea Călăului)
    • Următoarele obiecte din Sezonul 3 sunt dezactivate:
      • Maceta vânătorului
      • Lama lui Madred (obiect refăcut)
      • Piatra Spiritelor și îmbunătățirile ei
      • Suspinul lui Liandry
      • Descântecul Cămin
      • Distrugătorul electric
      • Piatra de supraveghere
      • Rubin de supraveghere
      • Parapet runic

Crystal Scar
  • Aura globală de regenerare a manei a crescut de la 1,5% la 2% bonus pentru fiecare 1% mană consumată
  • Următoarele obiecte din Sezonul 3 sunt dezactivate:
    • Maceta vânătorului
    • Piatra Spiritelor și îmbunătățirile ei
    • Suspinul lui Liandry
    • Descântecul Cămin
    • Distrugătorul electric
    • Piatra de supraveghere
    • Rubin de supraveghere

Proving Grounds
  • Următoarele obiecte din Sezonul 3 sunt dezactivate:
    • Maceta vânătorului
    • Piatra Spiritelor și îmbunătățirile ei
    • Descântecul Cămin
    • Distrugătorul electric
    • Piatra de supraveghere
    • Flaconul de cristal

General (Atribute)
  • Costuri de bază pentru indici
    • Daunele din atac au devenit în general mai ieftine cu aproximativ 5%-10%
    • Viteza de atac a devenit în general mai costisitoare cu aproximativ 20%
    • Armura şi Rezistenţa la magie au devenit în general mai costisitoare cu aproximativ 10%-20%
    • Obiectelor de bază li s-au ajustat valorile indicilor şi aurului pentru a se potrivi.
  • Recompense pentru obiectele din Categoria 3
    • Recompensele în aur pentru obiectele din categoria 3 au devenit în general mai mici pe toată linia. Acest lucru înseamnă: cu cât arborele de construcţie e mai avansat, cu atât mai mici vor fi în general indicii pe care îi oferă obiectul sau cu atât mai scump va fi, comparativ cu preţul anterior.
  • Modificări aduse penetrării
    • Penetrarea procentuală se aplică acum înaintea penetrării în cuantum fix. Acest lucru înseamnă că, dacă veţi combina cei doi indici, veţi amplifica efectul amândurora, comparativ cu varianta live, care reducea eficacitatea amândurora.
    • Penetrarea armurii oferită de „Ultima şoaptă“ a fost redusă la 35% de la 40%
    • Penetrarea magică oferită de „Toiagul hăului“ a fost redusă la 35% de la 40%
    • Penetrarea magică oferită de „Viziune obsedantă“ a fost redusă la 15 de la 20
    • Penetrarea magică oferită de „Cizmele vrăjitorului“ a fost redusă la 15 de la 20
  • Viteza de deplasare
    • Viteza bonus de deplasare oferită de toate cizmele a fost redusă cu 25
    • Viteza de deplasare de bază a fost crescută cu 25 pentru toţi campionii

Obiecte
  • Eliminate
    • Următoarele obiecte au fost eliminate, iar reţeta obiectelor care se alcătuiau din ele a fost schimbată:
      • „Pandantiv Meki“, „Pandantiv de regenerare“, „Forţa Naturii“, „Scânteie ioniană“, „Sabia vrăjită Moonflair“, „Capă şi spadă“, „Elixirul Agilităţii“, „Leviathan“, „Pavăza sufletului“, „Inimă de aur“, „Lama lui Madred”
  • Refăcute
    • Următoarele obiecte au fost schimbate, iar pasivele şi indicii lor au fost modificaţi:
      • „Maladie“, „Dansatorul-fantomă“, „Profeția lui Stark“, „Înger păzitor“, „Urgia de pe lume“, „Miracolul Eleisei“, „Prevestirea lui Randuin“, „Strânsoarea de foc şi moarte“, „Lama mâniei lui Guinsoo“, „Tiamat“, „Satârul negru“, „Lacrima zeiţei“, „Toiagul arhanghelului“, „Manamune“, „Chemarea călăului“, „Manυscrisul malefic al lui Morello“, „Armura lui Warmog“, „Lama avariţiei“, „Scutul Legiunii“, „Puşcă cu baionetă Hextech“
  • Obiecte noi
    • Următoarele obiecte sunt noi şi vor fi disponibile în Summoner's Rift:
      • Orientate pe junglă: „Maceta vânătorului“, „Piatra spiritelor“, „Spiritul Golemului străvechi“, „Spiritul creaturii spectrale“, „Spiritul şopârlei vârstnice“
      • Orientate pe suport: „Ciob de gheaţă“, „Creuzetul lui Mikael“, „Drapelul de comandă“, „Umbre gemene“
      • Orientate pe atac: „Uraganul lui Runaan“, „Zefir“, „Sabia Divinității“, „Iataganul înfocat“, „Suspinul lui Liandry“, „Cuţit static“
      • Orientate pe apărare: „Pumnul îngheţat“, „Distrugătorul electric“
  • Îmbunătăţiri de cizme
    • Toate cizmele din Categoria 2 pot fi acum îmbunătăţite în continuare folosindu-se un descântec care are un cost în aur - Toate cizmele din Categoria 2 folosesc acelaşi rezervor de descântece.
      • Descântec - Zel: Creşte Viteza de deplasare cu 15.
      • Descântec - Fervoare: Provocarea de daune unui campion printr-un atac sau o vrajă cu ţintă unică oferă o creştere a vitezei de deplasare, care scade peste 2 secunde.
      • Descântec - Distorsiune: Timpii de reactivare pentru Rapiditate, Teleportare şi Fulgerare sunt reduşi cu un anumit procent.
      • Descântec - Căpitan: Campionii aliaţi care se îndreaptă spre tine obţin o creştere a vitezei de deplasare. În plus, minionii aliaţi din apropiere câştigă un bonus mare de viteză de deplasare.
      • Descântec - Cămin: Sosirea la fântână îţi reface pe loc vitalitatea şi mana. În plus, câştigi o creştere foarte mare a vitezei de deplasare care scade peste 8 secunde. Această pasivă este dezactivată când eşti în luptă.
  • Poţi găsi detalii complete despre obiecte pe site-ul dedicat Pre-sezonului 3 aici

Vrăji de invocator
  • Barieră
    • Disponibilă acum în Summoner's Rift şi Crystal Scar
    • Timpul de reactivare a fost crescut la 210 de la 125
    • Valoarea scutului a fost redusă la 95 + 20 pe nivel de la 100 + 25 pe nivel
    • Bariera îmbunătăţită creşte valoarea scutului cu 20 în loc de reducerea timpului de reactivare cu 20 de secunde
    • Durata scutului a fost redusă la 2 secunde de la 4 secunde
  • Clarviziune
    • Durata a fost mărită la 5 secunde de la 4 secunde
    • Timpul de reactivare a fost redus la 60 de secunde, de la 70
    • Raza a fost redusă la 1200 de la 1400
    • Clarviziunea îmbunătăţită menține acum vizibilitatea asupra unităţilor dezvăluite de Clarviziune timp de 5 secunde, în loc de extinderea duratei cu 2 secunde
  • Claritate
    • Reface 40% din mana maximă pentru tine şi aliaţii tăi din apropiere
    • Claritatea îmbunătăţită creşte acum Restaurarea manei cu 25%, de la 20% (total: 50% mană maximă pentru tine şi aliaţii tăi)
  • Epuizare
    • Acum reduce Viteza de atac cu 50%
    • Reducerea Vitezei de deplasare a fost redusă la 30% de la 40%
    • Acum reduce toate daunele provocate cu 30% de la 70% pentru atacuri şi cu 30% de la abilităţi/obiecte.
  • Flash
    • Timpul de reactivare a fost crescut la 300 de la 265
    • Fulgerarea îmbunătăţită este calculată acum după alte reduceri ale timpului de activare pentru vraja de invocator Surmenare
  • Vindecare
    • Vitalitatea refăcută pe nivel a fost redusă la 15 de la 25
    • Valoarea cu care sunt vindecaţi aliaţii a fost mărită la 100% de la 50%
    • Vindecarea îmbunătăţită creşte acum Vitalitatea maximă a campionului tău cu 5 pe nivel, în locul unei creşteri a valorii de Vindecare cu 10%
    • Timpul de reactivare a crescut la 300 de la 270
  • Igniție
    • Timpul de reactivare a crescut la 210 de la 180
  • Promovare
    • Dezactivată
  • Reînsufleţire
    • Acum creşte întotdeauna viteza de deplasare după reînsufleţire
    • Reînsufleţirea îmbunătăţită oferă acum Vitalitate bonus după reînsufleţire, în locul unei creşteri temporare a vitezei
  • Năvală
    • Dezactivată

Măiestrii
Rune
  • Runele au fost redenumite, pentru a fi mai reprezentative pentru funcţia lor reală (exemplu: Însemnul dezolării se numeşte acum Însemn de Penetrare armură)
  • Însemn minor de Penetrare armură
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 0,72 de la 0,93
  • Însemn de Penetrare armură
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 1 de la 1,29
  • Însemn major de Penetrare armură
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 1,28 de la 1,66
  • Însemn minor de Penetrare magică
    • Penetrarea magică a fost redusă la 0,49 de la 0,53
  • Însemn de Penetrare magică
    • Penetrarea magică a fost redusă la 0,68 de la 0,74
  • Însemn major de Penetrare magică
    • Penetrarea magică a fost redusă la 0,87 de la 0,95
  • Glifă minoră de Penetrare magică
    • Penetrarea magică a fost redusă la 0,35 de la 0,38
  • Glifă de Penetrare magică
    • Penetrarea magică a fost redusă la 0,49 de la 0,53
  • Glifă majoră de Penetrare magică
    • Penetrarea magică a fost redusă la 0,63 de la 0,68
  • Chintesenţă minoră de Penetrare armură
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 1,42 de la 1,85
  • Chintesenţă de Penetrare armură
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 1,99 de la 2,59
  • Chintesenţă majoră de Penetrare armură
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 2,56 de la 3,33
  • Chintesenţă minoră de Penetrare magică
    • Penetrarea magică a fost redusă la 1,11 de la 1,21
  • Chintesenţă de Penetrare magică
    • Penetrarea magică a fost redusă la 1,56 de la 1,69
  • Chintesenţă majoră de Penetrare magică
    • Penetrarea magică a fost redusă la 2,01 de la 2,18
  • Însemn minor de Penetrare hibridă
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 0,5 de la 0,56
    • Penetrarea magică a fost mărită la 0,34 de la 0,32
  • Însemn de Penetrare hibridă
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 0,7 de la 0,74
    • Penetrarea magică a fost mărită la 0,48 de la 0,44
  • Însemn major de Penetrare hibridă
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 0,9 de la 1
    • Penetrarea magică a fost mărită la 0,61 de la 0,57
  • Chintesenţă minoră de Penetrare hibridă
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 0,99 de la 1,11
    • Penetrarea magică a fost mărită la 0,77 de la 0,72
  • Chintesenţă de Penetrare hibridă
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 1,39 de la 1,55
    • Penetrarea magică a fost mărită la 1,09 de la 1,01
  • Chintesenţă majoră de Penetrare hibridă
    • Penetrarea armurii a fost redusă la 1,79 de la 2
    • Penetrarea magică a fost mărită la 1,41 de la 1,3

PvP.Net 1.72
  • Obiectele recomandate nu mai apar în pagina de detalii a campionilor. Această schimbare nu afectează informațiile afișate pe site-ul League of Legend sau în magazinul din joc.

Campioni
  • Hecarim
    • Daunele de bază au fost mărite la 59 de la 56
    • Daunele din atac pe nivel au fost mărite la 3,2 de la 3
  • Nautilus
    • Valoarea scutului pentru Mânia Titanului a fost mărită la 100/150/200/250/300 de la 80/130/180/230/280
  • Rammus
    • Armura de bază a fost mărită la 25 de la 21
    • Regenerarea vitalităţii de bază a fost mărită la 8 la fiecare 5 secunde, de la 6
  • Sejuani
    • Armura de bază a fost mărită la 24 de la 21
    • Durata pentru Vântul de la miazănoapte a fost mărită la 6 secunde de la 5 secunde

Spectator:
  • Atenționările de retragere vor fi colorate în modul spectator.
  • Atenționările pentru vizarea unei anumite ținte durează acum 6 secunde în modul spectator.
  • Algoritmii pentru cameră au fost îmbunătățiți..

General:
  • Am reparat o eroare care determina loviturile abile bazate pe proiectile să nu apară atunci când erau lansate din negura războiului.(ex: sulița lui Nidalee)
  • Turetele Nexusului în Crystal Scar și Proving Grounds vor ucide acum unitățile invulnerabile .
  • Toate obiectele, măiestrille și vrăjile de invocator pentru boți au fost modificate conform Sezonului 3.
  • Am îmbunătățit logica alegerii vrăjilor de invocator pentru boți și am făcut ca utilizarea acestora să fie consistentă pentru toți boții.
  • Am reparat modul în care boții din jocurile personalizate de TT se adaptează la deciziile jucătorilor..
  • Vrăjile care țintesc propriul campion vor afișa acum o strălucire în jurul acestuia.
  • Au fost dezactivate tastele predefinite pentru afișarea barelor de vitalitate și pentru afișarea barelor de vitalitate ale minionilor
  • Pasivele campionilor vor avea afișați timpii de reactivare în iconița pasivei.

Cu fiecare patch, ne străduim să aducem îmbunătăţiri aspectului jocului. Îţi recomandăm să instalezi cele mai recente drivere pentru placa video.

duminică, 2 decembrie 2012

Prezentare campion Varus


Prezentare campion Riven


Prezentare campion Kennen


Prezentare campion Nidalee